niedziela, 27 listopada 2011

NaNoWriMo Update 3

VICTORY !!!

Moja powieść ma już przeszło 50 000 słów! 
Hura! A teraz idę spać...

Lecz nie spocznę na laurach, dopóki nie dotrę do słowa "koniec" :D Na szczęście nie zostało mi wiele, pewnie z dziesięć stron. Na razie "dzieło" liczy sobie 92 strony.

Póki co, wybaczcie. Nie będzie żadnego nowego fragmentu :( To byłby spoiler. Zainteresowanych proszę o rezerwowanie kolejki do czytania ;) Jak tylko wydrukuję sobie  moją własną książkę w ramach nanowej nagrody, jeden egzemplarz przeznaczę specjalnie na wypożyczanie :D

5 komentarzy:

  1. To ja się zapisuję, zaklepuję i ustawiam w kolejce! :D
    ..czy co tam jeszcze trzeba ;)
    No i oczywiście NIEUSTAJĄCO 3MAM KCIUKI! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :D:D:D Ty i tak od dawna jesteś pierwsza w kolejce :D W końcu znasz podwaliny tej historii. Mam nadzieję, że się cieszysz - w końcu poznasz ZAKOŃCZENIE! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ba! jak mozesz w to wątpić?! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O, Ty też piszesz? :3
    Chętnie zerknę co i jak

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaa! :D Waćpanna od pięknych kwiatków kanzashi na moim blogu! ^^

    Piszę, piszę... i skończyć nie mogę xP a do tego nie jestem pewna czy nadaje się to to do wglądu publicznego... Jakby co, dwa fragmenty mojej wiekopomnej powieści są już na moim blogu w tagu NaNoWriMo ;)

    OdpowiedzUsuń