środa, 3 października 2012

NaNoWriMo 2012

Zaczęło się odliczanie do międzynarodowego miesiąca pisania powieści!


Jak tylko stronka wrimowa ruszyła z kopyta poszłam, by obwąchać i umieścić tam swoje zabawki. Mam nową notkę o autorce i opis tegorocznej powieści, pod tytułem: "Czwarty tron". Warto też przy okazji zajrzeć do zakładki Novels, żeby zobaczyć, jak pięknie wygląda ikonka z okładką "Złotego kwiatu" ^^ Szkoda, że nie mam nic do tronu. Nawet parę tygodni temu myślałam o okładce, ale ostatecznie jakoś nic odkrywczego nie wpadło mi do głowy, więc dałam sobie spokój. A teraz okazuje się, że to był błąd.

Siedzę sobie i myślę, że chciałabym już zasiąść do pisania, a tu jeszcze miesiąc...

5 komentarzy:

  1. O tak, też już nie mogę się doczekać :) I też zamierzam agitować na blogasku! Okładek niestety nie mam ani do jednego, ani do drugiego i jakoś tak tam smutno... Może jeszcze coś się wymyśli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawaj, Kruffa! Widziałam twoje rysunki, więc wiem, że potrafisz! :D

      Usuń
    2. Nie wiem czy potrafię, ale nigdy się tym specjalnie nie przejmowałam XD Problemem jest raczej niechciej...

      Usuń
  2. Na mnie nie patrz.. takim wzrokiem.. ;) Mogę jak zwykle kibicować! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja? Na ciebie? Jakim wzrokiem? Czy ja coś w ogóle mówiłam???

      Kibicowanie zalecane! :D

      Usuń